• Prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość),

  • Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów,

  • Prowadzenie ewidencji podatkowej ryczałtu ewidencjonowanego,

  • Prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży VAT,

  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych,

  • Sporządzanie deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych i prawnych oraz podatku od towarów i usług,

  • Sporządzanie bilansu rocznego, wraz z załącznikami,

  • Prowadzenie spraw kadrowo - płacowych 

  • Naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy,

  • Rozliczanie składek z ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego,

  • Sporządzanie deklaracji podatkowych dla urzędów skarbowych i podatników,

  • Prowadzenie wszelkich rozliczeń z ZUS,

  • Reprezentowanie podatników i podmiotów przed urzędami skarbowymi,

USŁUGI